• VEU I LA FÚRIA

    STIEG LARSSON COLUMNA Ref. 9788466414012 Veure altres productes de la mateixa col·lecció Veure altres productes del mateix autor
    Aquesta és l'altra cara de l'escriptor de novel·la negra Stieg Larsson. Una cara que demostra les conviccions i les certeses que també apareixen dins les seves novel·les amb una força explosiva.Stieg Larsson era més que un escriptor de novel·la negre. Va dedicar molts anys de la seva vida a lluitar ...
    Ancho: 230 cm Largo: 150 cm Peso: 250 gr
    Disponible en 7 dies
    18,00 €
  • Descripció

    • Data de Edició : 17/06/2011
    • Any de edició : 0
    • Autors : STIEG LARSSON
    • Nombre de pàgines : 216
    • Col·lecció : NO FICCIÓ COLUMNA
    Aquesta és l'altra cara de l'escriptor de novel·la negra Stieg Larsson. Una cara que demostra les conviccions i les certeses que també apareixen dins les seves novel·les amb una força explosiva.Stieg Larsson era més que un escriptor de novel·la negre. Va dedicar molts anys de la seva vida a lluitar contra la intolerància i la repressió de la dona. Com a reporter i editor en cap de la revista Expo va investigar l'extrema dreta a Suècia i dins del context internacional. Larsson va ser un home que va denunciar sense parar la violència contra les dones i va defensar els seus drets. Al llarg de la seva vida, va escriure nou llibres i centenars d'articles.Aquesta és la primera col·lecció dels seus escrits més importants i il·lustra l'activitat periodística i política de Stieg Larsson en relació amb els assumptes que li preocupaven i als quals va dedicar tota la vida.El llibre mostra un aspecte d'Stieg Larsson que és desconegut per a molts lectors. Les columnes, els articles i els comentaris crítics que van sortir a Expo i a altres publicacions es combinen amb extractes d'altres llibres on va treballar com a col·laborador. Aquests textos tenen el mateix impuls i temperament que van convertir l'autor en l'home més llegit del món, i aborden qüestions com la discriminació, el racisme, els crims d'honor i les teories conspiratives."Que comencés a treballar en les novel·les negres semblava una evolució lògica. Era obvi que havia d'escriure novel·les policíaques, que havia de contar històries. Estava fet per a això. Amics, coneguts, lectors i periodistes m'han preguntat per Stieg i els seus llibres. D'on va treure les seves idees? Lisbeth Salander existeix al món real? He donat una resposta honesta i he admès que no ho sé. Però el que sí sé és que hi va haver una altra cara de Stieg, alguna cosa més que un simple narrador d'històries. El record que guardo és el de l'Stieg idealista, la convicció tan forta d'haver d'anar fins al límit si pensava que alguna cosa estava malament, de fer tot el possible per canviar-ho. No per ser felicitat per les seves denúncies. No per diners. Senzillament, perquè cal fer-ho. " Daniel PoohlDaniel Poohl (1981) va succeir a Stieg Larsson com a editor en cap de la revista Expo. És també membre del jurat del Premi Stieg Larsson, de recent creació. 

Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.

política de cookies

Esenciales

Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.


Personalización

Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.


Análisis

Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.


Marketing

Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.