• DEU ÈXITS DE L'ECONOMIA CATALANA

    FRANCESC CABANA VANCELLS PORTIC Ref. 9788498093575 Veure altres productes del mateix autor
    Malgrat la submissió a un Estat poc o gens còmplice i malgrat l’absència de recursos naturals importants, la història de l’economia catalana del segle XX és una història d’èxit. Molt més que la història política. Francesc Cabana ho exemplifica en deu èxits col·lectius, aconseguits per gent concreta ...
    Ancho: 138 cm Largo: 215 cm Peso: 296 gr
    No disponible
    18,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-9809-357-5
    • Encuadernació : OTROS
    • Data de Edició : 01/02/2016
    • Any de edició : 2016
    • Idioma : Catalán
    • Autors : FRANCESC CABANA VANCELLS
    • Nombre de pàgines : 304
    Malgrat la submissió a un Estat poc o gens còmplice i malgrat l’absència de recursos naturals importants, la història de l’economia catalana del segle XX és una història d’èxit. Molt més que la història política. Francesc Cabana ho exemplifica en deu èxits col·lectius, aconseguits per gent concreta en situacions concretes: els empresaris del cotó, la ‘berguedana’ i l’espionatge de Carles Ardit; el cas escandalós de la Hispano Suïssa; la Caixa o el procés de ‘bancarització’; el gas natural i l’obstinació profètica de Pere Duran Farell; la llana de Terrassa i Sabadell; la indústria alimentària i els daus de caldo; l’excel·lència de vins i caves i la rivalitat xampanyera, etcètera.

Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.

política de cookies

Esenciales

Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.


Personalización

Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.


Análisis

Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.


Marketing

Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.